Reklamace a vrácení zboží
Potřebujete vrátit objednávku nebo uplatnit reklamaci? Žádný strach! Vyberte svůj problém a my vás provedeme.
Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem a to do 3 pracovních dnů, pokud to bude možné a nebude třeba zjistit další skutečnosti k reklamovanému výrobku.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit našemu eshopu. Za vady vzniklé během dopravy neručíme.
Na zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Na většinu námi prodávaných výrobků však máme prodlouženou záruku 3 roky. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Ke každému zboží je vystaven prodejní doklad, který v případě závady slouží k uplatnění reklamace spotřebiče. Vzhledem k tomu, že svým produktům věříme, poskytujeme našim zákazníkům k zákonné záruční lhůtě navíc ještě další smluvní záruční lhůtu, jejíž běh začíná ihned po uplynutí standardní zákonné záruční lhůty. Délku záruční doby najdete u každého produktu na stránkách www.damano.cz. Reklamaci můžete uplatnit u společnosti Bighobby s.r.o., Dolní Třešňovec 30, 563 01 Lanškroun. Pokud během prodloužené zákonné záruční lhůty dojde k výměně zboží za nový kus, nevzniká automaticky nárok na novou záruční lhůtu. Nadále plyne původní poskytnutá záruční lhůta.
Záruka se nevztahuje na vady:
- vzniklé běžným používáním nebo nesprávným použitím výrobku,
- poškozením necertifikovaným broušením,
- v důsledku chybné obsluhy,
- při použití, údržbě či instalací, které jsou v rozporu s návodem či nesprávným skladováním,
- způsobené mytím v myčce na nádobí,
- opotřebením způsobeným obvyklým užíváním,
- ztrácejícího se ostří, které je běžným jevem při broušení a dobrušování nožů.
Zboží bude přijato za těchto podmínek:
- ke každé reklamaci musí být připojen reklamační formulář nebo musí být vyplněno online formulář aplikace Retino na našich stránkách,
- pokud není vyplněn online formulář Retino, zákazník musí odeslat společně reklamační formulář se zbožím a kopií faktury nebo útržkem dobírkové částky
- zboží musí být vráceno v původním obalu
- zboží musí být zabezpečeno před dalším poškozením při dopravě k reklamaci.
Pro Vaši reklamaci využijte reklamačního asistenta RETINO (viz výše). Ušetříte si čas a nezapomenete na žádnou důležitou informaci. Pokud Vám tento způsob nevyhovuje, informujte nás na email info@damano.cz a vyplňte reklamační formulář, který stáhnete zde.
Odesílací adresa pro reklamované zboží:
Bighobby s.r.o., DAMANO - oddělení reklamací, Žichlínek 307, 563 01 Lanškroun