Reklamace a vrácení zboží

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem a to do 3 pracovních dnů, pokud to bude možné a nebude třeba zjistit další skutečnosti k reklamovanému výrobku. 

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit našemu eshopu. Za vady vzniklé během dopravy neručíme.

Na zboží se vztahuje zákonná lhůta  24měsíců, pokud není uvedeno jinak. Na většinu námi prodávaných výrobků však máme prodlouženou záruku 3 roky. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na vady: 

  • vzniklé běžným používáním nebo nesprávným použitím výrobku,
  • poškozením necertifikovaným broušením,
  • v důsledku chybné obsluhy, 
  • při použití, údržbě či instalací, které jsou v rozporu s návodem či nesprávným skladováním,
  • způsobené mytím v myčce na nádobí,
  • opotřebením způsobeným obvyklým užíváním,
  • ztrácejícího se ostří, které je běžným jevem při broušení a dobrušování nožů.

Zboží bude přijato za těchto podmínek: 

  • ke každé reklamaci musí být připojen reklamační formulář,
  • zákazník jej musí odeslat společně se zbožím a kopií faktury nebo útržkem dobírkové částky.
  • zboží musí být vráceno v původním obalu
  • zboží musí být zabezpečeno před dalším poškozením při dopravě k reklamaci. 

V případě reklamace zboží nás předem informujte na email info@damano.cz.

Reklamační formulář stáhnete zde.

 

Odesílací adresa pro reklamované zboží:

Vítězslav BUREŠ

Žichlínek 307

563 01 Žichlínek